دوربین مداربسته

معرفی شرکت های خدمات دهنده

شرکت خدمات شبکه رایکانت علاوه بر فعالیت در زمینه‌های تخصصی خدمات شبکه‌های کامپیوتری وخدمات اتاق سرور، در نصب و راه‌اندازی انواع دوربین‌های مداربسته مفتخر به ارائه راهکارهای صحیح در انجام خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته وپشتیبانی  و نگهداری شبکه، فروش تجهیزات پسیو و اکتیو شبکه به تمام مراکز، سازمان‌ها، کارخانجات،بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها و غیره می‌باشد.

موضوع : معرفی شرکت های خدمات دهنده        تاریخ ارسال : يكشنبه 23 شهريور 1399
اگر یادتان باشد در گذشته حتما در زمان عبور از شهر و مشاهده مغازه ها و فروشگاه ها با کرکره های دستی برخورد کرده اید . کرکره هایی که هر کدام بعد از چند سال دیگر آن ظاهر خوب را نداشت و باعث می شد به مرور سطح شهر و بازار زیبایی کمتری داشته باشد . مخصوصا اگر ابتدای صبح یا اخر شب گذر می کردید ظاهر کرکره ها به دلیل بسته بودن مغازها بیشتر نظر شما جلب می کرد .
بعد از گذشت چند سال اکثر این کرکره ها ، جای خود را به حفاظ آکاردئونی داد که تقریبا ظاهر مناسب تری نسبت به کرکره های سنتی داشت منتهی به دلیل قیمت بالایی که داشت به مرور باز جای خود را به کرکره برقی داد .
موضوع : معرفی شرکت های خدمات دهنده        تاریخ ارسال : سه شنبه 12 شهريور 1398

شرکت فنی و مهندسی ایمن سازان پیشرو با شماره ثبت ۲۰۳۵۶۴ و کد اقتصادی 3144-1585-4111 در سـال ۱۳۸۲ تاسیس گردیده ، و از زمان تاسیس در زمینه سامانه های حفاظتی ، امنیتی و نـظارت تـصویری مشغـول به فعالیت می باشد . کادر مهندسین ، متخصصین و تکنسین های این شرکت با در اختیار داشتن منابع مختلف امکان مشاوره ، طراحی ، فروش ، نصب و راه اندازی ، آموزش و ارائه خدمات پس از فروش سـامانه های حـفـاظتی و امنیتی در صنایع و محیطهای مختلف را با رعـایت استانداردهای مهندسی به روز دنیا به نحوی که از حرفه ای هـا انتظار می رود ، را فراهم آورده اند .

موضوع : معرفی شرکت های خدمات دهنده        تاریخ ارسال : دوشنبه 7 مرداد 1398

سام گارد سیستم یکی از به روزترین فروشگاه های اینترنتی کشور در زمینه تجهیزات امنیتی الکترونیکی بوده که اینک در آستانه هفتمین سال فعالیت خود با مجموعه ای از کالاهای متنوع و با کیفیت، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.

موضوع : معرفی شرکت های خدمات دهنده        تاریخ ارسال : دوشنبه 7 مرداد 1398
تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت محفوظ می باشد .