دوربین مداربسته

مزایا و معایب دوربین مداربسته

امروزه جرم و جنایت و دزدی وارد سطح جدیدی از سرعت شده است که همین امر وحشت زیادی را در بین مردم سرتاسر دنیا ایجاد می‌کند. یکی از بهترین روش‌های حل این مشکل، استفاده از سیستم‌های امنیتی در اطراف اموال و املاک خود است. هم اکنون انواع مختلفی از سیستم‌های امنیتی در بازار موجود هستند.

موضوع : مزایا و معایب دوربین مداربسته        تاریخ ارسال : پنجشنبه 1 خرداد 1399

به دلیل مزایای این نوع دستگاه، در صنعت امنیتی در طول سال های اخیر به نام دوربین مداربسته تحت شبکه شناخته می‌شوند. با وجود تکامل تکنولوژی دوربین آنالوگ، استفاده از دوربین تحت شبکه خیلی سریع و در حال رشد می‌باشد.

موضوع : مزایا و معایب دوربین مداربسته        تاریخ ارسال : پنجشنبه 11 ارديبهشت 1399

دوربین مدار بسته آنالوگ در حال منسوخ شدن است و جای خود را به تکنولوژی های جدیدتر داده است. هم اکنون  AHD توانسته سهم خوبی از بازار دوربین مدار بسته دیجیتال را به خود کسب کند.
واژه HD مخفف عبارت High Definition است. دوربین مدار بسته HD به دوربین مدار بسته ای است که از کیفیت تصویر بالایی برخوردار است.

موضوع : مزایا و معایب دوربین مداربسته        تاریخ ارسال : شنبه 6 مهر 1398

امروزه سیستم های وایرلس یا بیسیم در تمامی بخش های زندگی ما رسوخ پیدا کرده اند و استفاده از این سیستم ها روز به روز رو به افزایش است، میتوان گفت تمامی سیستم های مورد استفاده بشر علاوه بر مزایای فراوان همیشه دارای معایبی هر چند اندک میباشند.

موضوع : مزایا و معایب دوربین مداربسته        تاریخ ارسال : سه شنبه 20 فروردين 1398
تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت محفوظ می باشد .