دوربین مداربسته

انواع دوربین مداربسته

محققان شرکت آلمانی شرکت فراونهوفر موفق به ساخت کوچکترین دوربین مداربسته جهان با ابعاد یک میلی متر مکعب و به کوچکی یک دانه نمک شدند.

موضوع : انواع دوربین مداربسته        تاریخ ارسال : دوشنبه 3 آذر 1399

دوربین مدار بسته مخفی با نام دوربین نظارتی مخفی و دوربین جاسوسی نیز شناخته می‌شود، که به لنز سوزنی نیز مشهور هستند. این دوربین ها ‌به دلیل اندازه بسیار کوچکی که دارند، در هر کجا و مکانی نصب می‌شوند و تصویر شفاف و باکیفیتی را ضبط می‌کنند. در این مطلب چند نکته کاربردی در رابطه با دوربین مداربسته مخفی بیان می‌کنیم.

موضوع : انواع دوربین مداربسته        تاریخ ارسال : پنجشنبه 1 اسفند 1398

دوربین های ip نسل جدید دوربین های مداربسته هستند. امروزه بازارهای جهانی تمایل زیادی به دوربین های دیجیتال نشان داده است. این دوربین ها همانگونه که از نامشان پیداست از امواج کاملا دیجیتال برای تحلیل و ارسال داده های تصویر و صدا استفاده می کنند. یعنی برخلاف دوربین های آنالوگ، این دوربین ها از همان ابتدای دریافت تصاویر امواج را دیجیتال می کنند.

موضوع : انواع دوربین مداربسته        تاریخ ارسال : سه شنبه 1 بهمن 1398

کاربرد اصلی و عمده دوربین های مداربسته در سیستم های حفاظتی است اما کاربرد های آن به سیستم های حفاظتی محدود نبوده و از آن فراتر میرود کاربردهایی از قبیل کاربردهای پلیسی ، نظامی، فضایی ،صنعتی ، کنترل ترافیک ، ارتباطات ویدیویی، و تصویر برداری نامحسوس.

موضوع : انواع دوربین مداربسته        تاریخ ارسال : سه شنبه 23 مرداد 1397

دوربین های دید در شب از LED مادون قرمز استفاده می کنند و مناسب فضاهای باز و کم نور هستند.

موضوع : انواع دوربین مداربسته        تاریخ ارسال : دوشنبه 11 تير 1397

این نوع از دوربین ها در محیط های معمولی و همچنین کم نور، کارکرد بهتری دارند.

موضوع : انواع دوربین مداربسته        تاریخ ارسال : دوشنبه 11 تير 1397

دوربین های مدار بسته بولت دارای شکلی استوانه ای و مخروطی هستند که شکلی مشابه با گلوله تفنگ دارند. این دوربین ها اغلب برای دیدن فواصل طولانی استفاده می شوند.

موضوع : انواع دوربین مداربسته        تاریخ ارسال : دوشنبه 11 تير 1397

دوربین های مداربسته دام یا گنبدی، بیشترین استفاده را در نظارت و امنیت فضاهای بسته دارد. نام این دوربین ها از شکل نیم دایره ی پایه ای که دوربین روی آن قرار می گیرد، گرفته شده است.

موضوع : انواع دوربین مداربسته        تاریخ ارسال : دوشنبه 11 تير 1397
تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت محفوظ می باشد .